Ostatnich kilka miesięcy obfitowało w zasilenie mojej biblioteczki i mangoteczki kilkoma tytułami. A że fakt ten mnie niezmiernie raduje, postanowiłam się tym podzielić (czyt. pochwalić ]:-> ).
1. Mgły Avalonu Marion Zimmer Bradley - prezent od Połówka. Czeka cierpliwie na swoją kolej.
2. Maszyna różnicowa William Gibson i Bruce Sterling - steampunk. Pokładałam w tej książce spore nadzieje. Niestety, chyba zbyt wielkie. Końcówka czytana na siłę.
3. Cryptonomicon Neal Stephenson - czeka na swoją kolej.
4. Martwy aż do zmroku Charlaine Harris - próba przeczytania skończyła się bolesnym zgrzytem. Będzie kolejne podejście, tylko muszę najpierw wyłączyć wszystkie zwoje mózgowe.
4. Rozsądek i romantyczność Jane Austen - nie sama fantastyką człowiek żyje. :P
5. Droga Cormac McCarthy - na liście do przeczytania.
6. Złote Żniwa Jan Tomasz Gross - Chyba już dość napisano o tej książce, dla mnie przerażająca.
7. Angel Sanctuary Kaori Yuki – ostatnie dwa tomy. Czyli mogę zacząć czytanie. ^.^
8. Heat Buronson i Ikegami (też dwa kolejne tomy).
9. Neon Genesis Evengelion Yoshiyuki Sadamoto (j.w.)
Książka pożyczona i czytana:
Zakochany duch Janathan Carroll - jakoś opornie mi idzie.
Pozdrawiam
MM
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz