niedziela, 4 marca 2012

Dzień pod znakiem Kota

Udało mi się w końcu dotrzeć na jedną z organizowanych w Łodzi wystaw kotów. Zawędrowałam więc do Galerii Łódzkiej celem podziwiana kociaków.

Rasa dominująca to Maine Coon. Udało mi się też zauważyć kilka brytyjskich krótkowłosych i abisyńskich, a nawet syberyjskie. Lista wystawianych ras nie była niestety zbyt duża. Z przykrością muszę stwierdzić, że nie było nikogo z rosyjskim niebieskim (lub też ja go nie zauważyłam). Ale mimo tych niedostatków i tak uważam, że prezentowane futrzaki prezentowały się okazale. Oto kilka fotek:












Mnie pozostaje na razie podziwianie kocich piękności. Ale może wkrótce jeden taki zagości u mnie w domku. 


2 komentarze:

  1. Maine Coony, może to była wystawa pod tytułem: Kto ma większego ... kota.
    Ciekawe kicie, ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet bardzo.
    Wbrew pozorom nie wygrał największy. :P

    OdpowiedzUsuń

Locations of Site Visitors